تقدیر وتشکر عبور از پیک تابستان1402

عبدالرسول پیشاهنگ با ارسال پیامی از مدیریت، درایت و از خودگذشتگی تلاشگران حوزه تولید برق حرارتی که با اتحاد و همبستگی خود صنعت برق کشور را در عبور از پیک برق ۱۴۰۲ یاری دادند، قدردانی کرد.
مدیرعامل برق حرارتی در این پیام با اشاره شرایط سخت تابستان جاری، عبور موفق از پیک برق جاری را حاصل برنامه‌‏ریزی‏‌های مدون و دقیق، تلاش مجاهدانه، روحیه جهادی و انقلابی و استفاده از تجربیات حاصل از عبور موفق از پیک ۱۴۰۱ عنوان کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:بسم الله النورسلام علیکم با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه شریف و پرخیر و برکت ربیع الاول، خداوند منان را سپاس می‏‌گویم که بار دیگر خانواده صنعت تولید برق در سایه الطاف بیکران الهی موفق شد تا در راه خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی سرافراز و مفتخر باشد.
امسال در شرایطی که تابستان با افزایش دما و تداوم گرما مواجه بود، همکاران متخصص ما در نیروگاه‌‏های حرارتی با برنامه‏‌ریزی‏‌های مدون و دقیق، تدبیر، تلاش مجاهدانه و به‌کارگیری علم و تجربه و البته اکسیر روحیه جهادی و انقلابی و اراده‏ای مصمم با تکیه بر تجربیات حاصل از عبور موفق از پیک ۱۴۰۱،  موفق به پایداری تولید، اصلاح و بهسازی نیروگاه‏‌ها و در نهایت عبور موفق از تابستان ۱۴۰۲ شدند.
با سپاس از عنایات الهی، ضمن تبریک دستیابی به این افتخار ارزشمند، از مدیریت عالمانه ،درایت و از خودگذشتگی همه تلاشگران در شرکت مادرتخصصی و مدیران، مهندسان و کارگران شرکت‏‌های زیرمجموعه و نیروگاه‌‏های دولتی و خصوصی که با اتحاد و همبستگی خود صنعت برق کشور را در عبور از این گذرگاه سخت و پیچیده یاری کرده و باعث سربلندی و افتخارآفرینی صنعت تولید برق نزد ملت عزیز و بزرگوار ایران شدند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.
سلامت، سعادت و استمرار توفیق خدمت كليه خدمتگزاران صديق نظام جمهوری اسلامی را از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *