در 4 ماهه امسال محقق شد…

افزایش تولید انرژی در نیروگاههای گازی خراسان. تولید بیش از ۱ میلیون و ۱۱ هزار مگاوات ساعت انرژی در چهار ماهه امسال در واحد های نیروگاههای گازی خراسان که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است

سید محمد رضا کاظمی مدیرعامل این شرکت، در خصوص میزان تولید برق در چهار ماهه نخست امسال گفت: در چهار ماهه اول امسال، یک میلیون و یازده هزار مگا وات ساعت انرژی الکتریکی از سوی واحدهای گازی و سیکل ترکیبی شهیدکاوه قاین، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

مدیر عامل نیروگاههای گازی خراسان بیان نمود: از این میزان انرژی، ۹۰ درصد در نیروگاه شهید کاوه قاین وبقیه در نیروگاه گازی قاین تولید شده است.

کاظمی افزود : برای این میزان انرژی تولید شده بیش از ۳۲۷میلیون متر مکعب گاز طبیعی و۱۹/۵ میلیون لیتر گازوئیل مصرف شده است.

کاظمی در پایان یادآور شد؛ برای آمادگی تولید هرچه بیشتر انرژی در پیک تابستان امسال، پروژه تعمیرات LTE و ارتقاء واحد سه نیروگاه شهید کاوه قاین به ورژن T75انجام گرفته که منجر به افزایش ۸ درصدی ظرفیت تولید (معادل ۱۲/۵ مگاوات توان اسمی ) این واحد شده است ،همچنین جهت افزایش تولید ،از ابتدای پیک مصرف برق کلیه سیستم‌های خنک کن مدیای واحدهای نیروگاه شهید کاوه در مدار قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *